dinsdag 23 november 2010

gymles

we hebben lekker fit gym gehad.
we hadden 7 onderdelen.
het eerste onderdeel was in het rek klimmen.
het tweede onderdeel was op een trapeze klimmen en er af springen.
het derde onderdeel was op een balk lopen  met een  pitten zakje lopen.
het vierde onderdeel was lopen over een wiebelende bank.
het vijfde onderdeel was ringen in een mand gooien.
het zesde onderdeel was basketbal in een bak gooien.
het laatste onderdeel was hoekbolen.                                                     van sanne & julia

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een heel leuk thema lekker fit jullie hebben wel een leuk pietje uit gekozen maar die piet van ons kan niet typen haha en wacht!!! hier een raadsel het is geel en blauw en je word er heel fit van rara .... en ik hoop dat we heel veel reactie's krijgen en ik hoop ook van zwarte piet ook o ja volgende keer stuur ik een nieuwe raadsel oke doei groeeeeeeetjes bas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat betekent trapeze???????????????????????????? het was wel heel leuk.
    ik vond de groepjes ook heel leuk.
    gr m & m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hadden jullie pieten gym ?
    groetjes janice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is heel leuk we hadden ook hoekbolen dat was best moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen